Vastenactie 2023

Vastenactie door de samenwerkende kerken en scholen van Wierden

Wilt u een bijdrage leveren? Dat kan! Via de onderstaande knop. Dank u wel alvast voor uw bijdrage. We zijn hier heel blij mee.

Ieder jaar organiseren diverse kerken en diverse scholen de Wierdense vastenactie. De organisatie van de vastenactie (de mov-groep van Wierden) heeft besloten om in 2023 het fruitbomenproject van Stichting Sarangi te ondersteunen.

De vastenactie begon dit jaar op 22 februari 2023 en is op eerste paasdag beëindigd. Binnen de diverse kerken worden collectes gehouden en ook is er een oecumenische viering geweest op zondag 12 maart om 19.00 uur in de Gereformeerde Kerk.

De gebruikelijke maaltijdavond die in het teken van dit vastenproject stond is op woensdag 15 maart om 18.00 uur in de Hervormde Kapel gehouden. De maaltijd is gemaakt door Sanumaya en Shanti, met hulp van de organisatie van de vastenactie. Tijdens de vastenactie hebben Sanumaya en Shanti meer verteld over Nepal, Stichting Sarangi en het fruitbomen project.

Op 6 mei 2023 wordt het opgehaalde bedrag bekend gemaakt door de organisatie van de vastenactie in Wierden.

Ook na 6 mei blijft het mogelijk om te doneren voor de fruitbomen-actie door rechtstreeks te doneren via ons rekeningnummer (zie bovenstaande button).

De samenwerkende kerken en scholen

Met dank aan de samenwerkende kerken en scholen.