Wie zijn wij?

JKP_2124.jpg

Shanti Tuinstra

Voorzitter

Shanti Tuinstra is geboren in Nepal in 1977 en geadopteerd naar Nederland in 1980. In 2018 reisde zij twee keer naar Nepal op zoek naar haar roots. Hoewel zij nog steeds bezig is met de zoektocht naar haar Nepalese ouders wil zij via stichting Sarangi op een positieve en  duurzame manier bijdragen aan ontwikkeling in Nepal.

_DSC3896.jpg

Sanumaya Lensen

Secretaris

Sanumaya Lensen is geboren in Nepal in 1978 en werd ook in 1980 geadopteerd naar Nederland. Zij is het biologische zusje van Shanti Tuinstra. Hoewel beide zusjes in Nederland apart van elkaar opgroeiden, werken zij nu samen binnen de stichting aan toekomstperspectief voor kansarme mensen in Nepal.

_DSC3882.jpg

Randy Dommerholt

Secretaris / beheer website

Randy Dommerholt is geboren in Rotterdam in 1977. Zij ging voor haar studie politicologie en afstudeeronderzoek naar Biratnagar in Zuidoost Nepal. Zij werkte als vrijwilliger binnen de WOREC foundation, een stichting die zich inzet voor hulp en begeleiding aan mannen en vrouwen die slachtoffer zijn van mensenhandel. Zij wil via stichting Sarangi graag bijdragen aan een beter leven voor mensen in Nepal. Nu en in de toekomst.

630d4723-79cd-42d6-b7c6-8524d3441b47.jpg

Tjitze Tuinstra

Algemeen bestuurslid

Tjitze Tuinstra is geboren in Glanerbrug in 1948. Hij is de vader van Shanti Tuinstra en haalde haar in 1980 op uit het weeshuis Bal Mandir in Kathmandu. In 2018 reisde hij samen met zijn dochter naar Nepal om samen op zoek te gaan naar de roots van Shanti en Sanumaya. Tijdens deze reis kreeg hij van Sandra Fideldy, een Australische dame in Kathmandu een shoppingbag overhandigd. In 2019 maakte Tjitze het mogelijk om 1500 tasjes te verkopen , samen met zijn Rotary in Twente werd de winst verdubbeld middels een regionale grant. Deze actie betekende de geboorte van stichting Sarangi.

23aab3df-9b1f-4a30-a1be-07877a2b694a.jpg

Michel Hardholt

Penningmeester

Michel werd geboren in Amsterdam en is  51 jaar. Hij woont in Almere en is al bijna 20 jaar boekhouder van beroep. Hij helpt grote en kleine organistaties met hun jaaraangiften en jaarrekeningen. In zijn vrije tijd loopt hij ook nog fanatiek halve marathons.

Ons bomenteam in Nepal

Ons team in het atelier